ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ

Δ/νση: Πελοπίδα 117, 12135, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Τηλέφωνο: 2105728203, 2105728242
Fax: 2105728202 - Κινητό: 6977645795 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Είστε υποψήφιος Αιρετός - Βουλευτής στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο pitsounicity.gr

Τηρείτε σειρά προτεραιότητας

Δημιουργηθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2017 Κατηγορία: ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Εκτύπωση
 

Γράφει ο Αντ. Δεωνάς 

«Ένα είναι σίγουρο, στα καλά καθούμενα, δεν βουλιάζει κανένα πλοίο, πάντα υπάρχει λόγος και αιτία.»
 
Είναι αναξιόπιστοι...και το λέμε μετά πλήρη γνώσεως, γιατί πολύ απλά με την δικιά τους υπογραφή,

(όσοι υπόγραψαν) την αξιοπλοΐα του «Αγία Ζώνη ΙΙ»
(ΦΩΤΟ 5) έγιναν «συγκατηγορούμενοι» σ' αυτό το τεράστιο οικολογικό έγκλημα, που ρήμαξε τις ακτές του Σαρωνικού, από την Σαλαμίνα έως την Γλυφάδα και ακόμα δεν ξέρουμε η καταστροφή που μπορεί να φτάσει.

Αντ. Δεωνάς

 

Η εταιρεία βέβαια, σπεύδει να επισημάνει ότι το πλοίο ήταν αξιόπλοο(!), τα πιστοποιητικά του ήταν εν ισχύ(!) και είχε υποβληθεί σε όλους τους ελέγχους(!), όπως η κείμενη νομοθεσία απαιτεί. «Η “υποψία” που εκφράζεται από οποιονδήποτε σχετικά με υποτιθέμενη μη καταλληλότητα του πλοίου να εκτελεί το έργο για το οποίο προοριζόταν είναι ψευδής(!), συκοφαντική(!) και η εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της», αναφέρει τέλος η πλοιοκτήτρια εταιρεία. (Εδώ είναι αυτό  που λένε..ζητάει και τα ρέστα)

Βέβαια, όπως αποδεικνύεται και από τα έγγραφα του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας, το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιουλίου και είχε λάβει δύο παρατάσεις να ταξιδεύει για δύο μήνες (ΦΩΤΟ 1-2-3). Στις 26 Ιουλίου πήρε την πρώτη παράταση η οποία έληξε στις 6 Αυγούστου και στη συνέχεια, πήρε και άλλη παράταση η οποία έληγε στις 27 Σεπτέμβρη. Δυστυχώς όμως, η δεύτερη παράταση δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί , γιατί το πλοίο βούλιαξε 17 μέρες νωρίτερα, προκαλώντας την τεράστια οικολογική καταστροφή στο Σαρωνικό

Δεν είναι τυχαία και η ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ που αναφέρει ότι : «Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!»

Πολλά λοιπόν τα ερωτήματα που ακολουθούν και δεν νομίζουμε να μπορεί κανείς με ειλικρίνεια να απαντήσει σε όλους αυτούς που καταστράφηκαν από την ρύπανση.

Αξιότιμοι «δολοφόνοι» της φύσης, πως είναι δυνατόν να δίνεται παρατάσεις σε ένα σαπάκι γκαζάδικο 45 ετών και μάλιστα μονού τοιχώματος που κυκλοφορούσε με μπαλώματα; Βοά η Ακτή Μιαούλη, ότι το εν λόγω καράβι ήταν πλωτή περιβαλλοντική «βόμβα»! Ποιος, οι ποιοι είναι αυτοί, που υπέγραφαν τις παρατάσεις αξιοπλοΐας του; Έκαναν έλεγχο να δουν αν διαθέτει τις προϋποθέσεις να ταξιδεύει αυτό το σαπιοκάραβο; Θα αναζητηθούν ευθύνες και θα λογοδοτήσουν οι συνένοχοι για αυτό το περιβαλλοντικό έγκλημα; Γιατί από τα γεγονότα πλέον, συνένοχοι είναι και αυτοί που υπόγραψαν τα εν λόγω πιστοποιητικά και είναι άκρως επικίνδυνοι για το περιβάλλον, την δημόσια υγεία και ασφάλεια των πολιτών!

Δεν γνωρίζουμε βέβαια, αν είναι τυχαίο, που νωρίς νωρίς, την επομένη του ναυαγίου, κάποιοι άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες στην πιάτσα, ότι την ευθύνη για την αξιοπλοΐα του πλοίου, την έχει ο «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.» κάτι που διαψεύσθηκε γρήγορα με την ανακοίνωση που εξέδωσε και που συγκεκριμένα λέει ότι : «Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο "Αγία Ζώνη ΙΙ", η "Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε." ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα».

Βέβαια, μετά την ανακοίνωση από τον «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.» άλλαξε το «τροπάριο». Οι δικαιολογίες και οι εξηγήσεις για την κατάσταση ελέγχου του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» που έδωσαν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, είναι, πως η νομοθεσία δεν απαιτεί έλεγχο του νηογνώμονα για το συγκεκριμένο σκάφος. Μετά κι από αυτό,  ουσιαστικά παραδέχονται οι ίδιοι, ότι πλέον οι υπηρεσίες του Υπουργείου και του Λιμενικού Σώματος είναι οι «υπεύθυνοι» για την αξιοπλοΐα του «Αγία Ζώνη ΙΙ», αυτό τουλάχιστον...καταλάβαμε εμείς. 

Τα πράγματα όμως, είναι απλά, ποιο απλά δεν γίνονται! Άνοιξε το σαπιοκάραβο, πήρε νερά, μπάταρε και βούλιαξε στο αγκυροβόλιο, με απόλυτη μπουνάτσα! Φανταστείτε να ταξίδευε κιόλας, θα θρηνούσαμε και θύματα από το πλήρωμα και επί πλέον, πως είναι δυνατόν να κάνουν βάρδια μόνο 2 άτομα και μάλιστα κατώτερο πλήρωμα, σε έμφορτο καράβι με καύσιμα; Αυτό βέβαια αφορά καθαρά την πλοιοκτήτρια εταιρεία ενώ το Υπουργείο και το Λιμενικό, είναι υποχρεωμένοι να επιρρίψουν ευθύνες πάνω σ΄αυτό το θέμα που έχει να κάνει με την ασφάλεια του πλοίου .

Από την άλλη, έχεις και τις εξαγγελίες από το Υπουργείο, ότι όλα πήγαν καλά και όλα είναι υπό έλεγχο! Μα πώς γίνεται αυτό; Η κατάσταση είναι οφθαλμοφανείς, ότι ξέφυγε σε τέτοιο βαθμό που ρεζιλεύτηκαμε ως ναυτική χώρα διεθνώς, επειδή αν το δει κανείς προσεκτικά, θα παρατηρήσει ότι το ναυάγιο έγινε ουσιαστικά έξω από την «πόρτα» του Υπουργείου (ΦΩΤΟ 4), τόσο κοντά, που αν ήταν μέρα θα το έβλεπαν που βούλιαζε, χωρίς κιάλια από τον πύργο ελέγχου. Απλά είναι λοιπόν τα πράγματα, τόσο απλά που δεν επιφέρουν καμία αμφισβήτηση!

Βέβαια, το άλλο περίεργο που κυκλοφορεί από την Τετάρτη και μοιάζει ανέκδοτο, είναι ότι διέφυγαν από το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» μόνο 60 τόνοι(!) μαζούτ επειδή λέει, πρόλαβαν και περιόρισαν την διαρροή σφραγίζοντας την. Ρε πλάκα κάνετε, που τα πουλάτε αυτά τα παραμύθια; Μήπως νομίζεται ότι απευθύνεστε σε τίποτα βουνίσιους άσχετους, που δεν έχουν δει ποτέ θάλασσα; Είναι δυνατόν όλη αυτή ρύπανση που προκλήθηκε, σε Σαλαμίνα, Πειραιά, Άλιμο, Ελληνικό και Γλυφάδα (ΦΩΤΟ 7-8-9) να έγινε μόνο από 60 τόνους; Δηλαδή όσο παίρνει σχεδόν, ένα φορτηγό βυτίο με ρεμούλκα; Εδώ βγήκε ο άλλος χτες από συνεργείο απορρύπανσης στην τηλεόραση και δήλωσε ότι μόνο από ένα σημείο άντλησε 20 κυβικά!

Πάντως, ο Παν. Κουρουμπλής έριξε την ευθύνη για την πετρελαιοκηλίδα στα θαλάσσια ρεύματα και αυτό μας θυμίζει τον Βύρων Πολύδωρα που είχε πει για τις πυρκαγιές, ότι φταίει ο «Στρατηγός Άνεμος» και μάλλον εδώ, ίσως φταίει ο «Ναύαρχος Θαλάσσιο Ρεύμα». Μα ότι και να γινόταν, κάποιος θα την «έτρωγε» την ρύπανση. Έτυχε εκείνες τις ώρες τα θαλάσσια ρεύματα να είχαν κατεύθυνση προς τις ανατολικές ακτές του Σαρωνικού, αν ήταν αντίθετα, θα πλήρωνε το «μάρμαρο» η Αίγινα, πιθανών και το Αγκίστρι. Τα θαλάσσια ρεύματα έτσι είναι αλλάζουν συνεχώς κατευθύνσεις, έτσι είναι κύριε Υπουργέ και για αυτό πρώτη «χτυπήθηκε» η Σαλαμίνα, επειδή εκείνη την ώρα τα θαλάσσια ρεύματα είχαν κατεύθυνση προς τα εκεί, οπότε, βρείτε άλλη δικαιολογία για την ολιγωρία.

Κατά τα άλλα, κάνουμε «άψογα» την δουλειά μας, έχουμε ήσυχη την συνείδησή μας και κοιτάμε να ρίξουμε πρόστιμο σε κάνα κακομοίρη, που του έχουν λήξει οι φωτοβολίδες στην βάρκα, ή που ψαρεύει σπάρους, χωρίς άδεια!

Τα πιό πρόσφατα