ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ

Δ/νση: Πελοπίδα 117, 12135, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Τηλέφωνο: 2105728203, 2105728242
Fax: 2105728202 - Κινητό: 6977645795 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Είστε υποψήφιος Αιρετός - Βουλευτής στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο pitsounicity.gr

Τηρείτε σειρά προτεραιότητας

Δημιουργηθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2016 Κατηγορία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Εκτύπωση

Με ιδιαίτερη ανησυχία διαπιστώνουμε ότι το καταστροφικό έργο της  κυβέρνησης συνεχίζεται και επηρεάζει επικίνδυνα, αφού δεν θα  μπορούσε να τον αφήσει αλώβητο, και αυτόν τον ιδιαίτερα ευαίσθητο και  ευπαθή χώρο της Παιδείας.

Μετά την πρωτοεμφανισθείσα διεθνώς «πατέντα» και «πρωτοτυπία» οι  υφιστάμενοι σε μία δημόσια υπηρεσία να επιλέγουν τους προϊσταμένους  τους, (στις τελευταίες κρίσεις Στελεχών, Διευθυντές σχολείων και  Διευθυντές Εκπαίδευσης εκλέχτηκαν από εκπαιδευτικούς), η Κυβέρνηση  συνεχίζει δυστυχώς τους καταστροφικούς της πειραματισμούς που  κινούνται μεταξύ μικροπολιτικού συμφέροντος και επικίνδυνων  ιδεοληψιών.  Για να μην πάρει επάνω της το «κόστος» της επιλογής Στελεχών στην  εκπαίδευση, η κυβέρνηση μετακύλησε την ευθύνη αυτή στις πλάτες των  εκπαιδευτικών. Αυτή είναι μία προσφιλής της τακτική, αφού το ίδιο είχε  κάνει και με το περσινό δημοψήφισμα, όταν μετακύλησε στην πλάτη του  λαού την οποιαδήποτε απόφαση, προσπαθώντας να ξεφύγει η ίδια από τις  δικές της ευθύνες.  Σε κάθε σχολική μονάδα και σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια οι  εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να επιλέξουν τους Διευθυντές Σχολείων και  τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. Με τον τρόπο αυτό η  κυβέρνηση έσπειρε διχόνοιες και διαφωνίες σε πολλά σχολεία μεταξύ  των εκπαιδευτικών, χωρίζοντάς τους σε νικητές και ηττημένους.  Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Με την ενέργειά της αυτή δημιούργησε  συγχρόνως και πελατειακές σχέσεις μεταξύ διοικούντων και  διοικουμένων ενισχύοντας την επιχειρούμενη ισοπέδωση της Παιδείας,  με ό,τι αρνητικό συνεπάγεται κάτι τέτοιο.  Συνεχίζοντας την τόσο γνωστή αλλά και βολική τακτική του  Προκρούστη, η κυβέρνηση περικόπτει τις ώρες διδασκαλίας για να  «εξοικονομήσει» εκπαιδευτικούς, αφαιρεί ή μειώνει τη διδασκαλία σε  βασικά μαθήματα και αντιμάχεται κάθε μορφή αξιολόγησης και  επιδίωξης της αριστείας, κατεβάζοντας συνεχώς τον πήχυ στην  Εκπαίδευση προς τα κάτω.  Προσπαθώντας να τα ισοπεδώσει όλα και με βάση τη λογική της  ήσσονος προσπάθειας, οι μαθητές στο Γυμνάσιο θα περνούν την τάξη με  μέσο όρο σε όλα τα μαθήματα κάτω από τη βάση και θα εισάγονται στα  Πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα να έχουμε στο μέλλον ακόμα  περισσότερους άνεργους πτυχιούχους με βαθμούς εισαγωγής 2άρια και  3άρια.  2  Δεν παραμελεί βέβαια να επαναφέρει και τους αιώνιους φοιτητές, (άλλη  μια πρωτότυπη «πατέντα» διεθνώς), που μαζί με την προαναγγελθείσα  κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων και τις αθρόες εισαγωγές στην  τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται τα έξοδα  του κράτους παράλληλα με την ληστρική φορολογία στους πολίτες και,  ταυτόχρονα, να γεμίζουν τα Πανεπιστήμια, ώστε να υποβαθμίζονται  ακόμη περισσότερο οι σπουδές.  Επιπλέον, η κυβέρνηση ευτελίζει και καταρρακώνει τον θεσμό του  Ολοήμερου Σχολείου και πλήττει τα λαϊκά στρώματα, γιατί, όπως όλοι  γνωρίζουμε, στο Ολοήμερο Σχολείο δεν φοιτούν τα παιδιά πλούσιων  οικογενειών (των εχόντων δηλαδή και κατεχόντων), αλλά τα παιδιά  οικογενειών του καθημερινού μόχθου και της αυριανής εργασιακής  ανασφάλειας.  Ο Υπουργός Παιδείας κοιμάται και ξυπνάει με τις ιδεοληψίες της  κατάργησης της πρωινής προσευχής και του μαθήματος των  Θρησκευτικών, που, απ’ ότι φαίνεται, αποτελούν το κύριο μέλημά του,  χωρίς να αφήνει αλώβητο και το μάθημα της Ιστορίας για να περάσει  στους σημερινούς μαθητές και αυριανούς πολίτες την δική του  «αριστερή» θεώρηση για τα ιστορικά γεγονότα. Να θυμίσουμε με πόση  ευκολία μετονόμασε εθνοκάθαρση την Σφαγή των Ποντίων και με  πόσο θράσος προσπάθησε προχτές να διαγράψει τους αγώνες και  τις θυσίες της Εκκλησίας και του Κλήρου, απόψεις που φτάνουν να  γίνονται και εθνικά επικίνδυνες.  Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι δεσμεύσεις και τι υποσχέσεις μπορεί να  έχει δώσει και πόσο όμηρος τελικά των ιδεοληψιών της κυβέρνησης  μπορεί να είναι. Αυτό όμως που γνωρίζουμε είναι ότι στον ευαίσθητο  αυτό χώρο της Παιδείας, μόνο σύνεση και ομοψυχία επιβάλλεται να  επικρατούν.  Εμείς, ως πολίτες που ζούμε στην Δυτική Αθήνα, σε μια περιοχή που  κατ’ εξοχήν έχει κτυπήσει η κρίση και η ανεργία, σε μια περιοχή που τα  πενιχρά εισοδήματα μισθών και συντάξεων, αντί να αυξηθούν μειώθηκαν  δραματικά (παρά τις εξαγγελίες και τις δεσμεύσεις του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.), σε  μια περιοχή που πάρα πολλές μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις  της περιοχής μας έκλεισαν ή είναι έτοιμες να κλείσουν από την  αναδουλειά και τα δυσβάσταχτα βάρη, (π.χ. ο ΕΝΦΙΑ έγινε πολύ  χειρότερος παρά τις εξαγγελίες για την κατάργησή του), βιώνουμε  περισσότερο και καθημερινά την κρίση αλλά και ανησυχούμε ιδιαίτερα.  Για αυτό καλούμε τον Υπουργό Παιδείας έστω και τώρα, να  σταματήσει να πειραματίζεται επικίνδυνα με τα παιδιά μας και τα  συνταγματικά κατοχυρωμένα πιστεύω μας στον Ελληνισμό και τη  Θρησκεία, συστατικά στοιχεία της Ελληνικής Ψυχής και του  Ελληνικού Έθνους.

Ο Υπεύθυνος Θεματικού Τομέα Παιδείας Β5 ΝΟΔΕ  Αλεξανδράτος Χαράλαμπος (Μπάμπης).  Δάσκαλος  Πτυχιούχος Τμήματος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Αθηνών  Πρώην Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ ́ Αθήνας  Πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος Νομαρχίας Αθηνών  Πολιτευτής Β ́ Αθηνών

Πιο Δημοφιλή