ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ

Δ/νση: Πελοπίδα 117, 12135, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Τηλέφωνο: 2105728203, 2105728242
Fax: 2105728202 - Κινητό: 6977645795 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Είστε υποψήφιος Αιρετός - Βουλευτής στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο pitsounicity.gr

Τηρείτε σειρά προτεραιότητας

Τα πιό πρόσφατα

Δημιουργηθηκε στις 05 Απριλίου 2016 Κατηγορία: ΧΑΪΔΑΡΙ
Εκτύπωση

Σε μια  κατάμεστη αίθουσα στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου, μίλησε την Κυριακή ο Υπουργός ΠαιδείαςΝίκος Φίλης. Πάνω από 250 άτομα, μέλη και φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ και ανάμεσά τους πολλοί εκπαιδευτικοί, άκουσαν τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη σημερινή πολιτική κατάσταση και την εκπαίδευση και συμμετείχαν ενεργά σε έναν ζωντανό διάλογο που κράτησε τρεις ολόκληρες ώρες.

Βασικά σημεία ομιλίας Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη Ως χώρα βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο γιατί η ολοκλήρωση της αξιολόγησης αποτελεί μεταίχμιο για την πορεία προς την ανάπτυξη με αλληλεγγύη και δημοκρατία, ώστε να οδηγηθούμε σε μέτρα ανασύνταξης του κοινωνικού κράτους. Όσα έγιναν γνωστά μετά τη δημοσιοποίηση των συνομιλιών μεταξύ των στελεχών του ΔΝΤ, έφεραν στην επιφάνεια έναν σχεδόν μαφιόζικο σχεδιασμό, να οδηγηθεί η χώρα μας ακόμη και σε πιστωτικό γεγονός, προκειμένου η κυβέρνησή μας να αποδεχθεί μέτρα πέραν της συμφωνίας του περασμένου καλοκαιριού. Η απάντησή μας είναι σαφής και κατηγορηματική: Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο από τη συμφωνία του Αυγούστου.  Όλα αυτά συμβαίνουν μέσω μεγάλων ευρωπαϊκών προβλημάτων και δυσκολιών, όπως το προσφυγικό, αλλά και μέσω ευνοϊκών αλλαγών που σημειώνονται στο νότο της Ευρώπης (Πορτογαλία,  υπό κάποιες προϋποθέσεις και στην Ισπανία). Η αναστροφή της πορείας της χώρας δεν αποτελεί ευθύνη ενός μόνο κόμματος αλλά οφείλουμε να αναζητήσουμε πολιτικές και κοινωνικές συνεργασίες. Οι συνέπειες της κρίσης στην εκπαίδευση, η οποία ήδη είχε προβλήματα στόχων, αξιοπιστίας και διαφθοράς, είναι ορατές. Η Παιδεία αποτελεί προτεραιότητα της κυβερνητικής πολιτικής
Τα χρήματα από τρία κοινοτικά πλαίσια στήριξης σπαταλήθηκαν χωρίς να έχουν ουσιαστική επίδραση στην εκπαίδευση.  Σχέδια και δράσεις χωρίς συνοχή χαρακτηρίζουν την κατασπατάληση πόρων χωρίς να αγγίξουν βασικά θέματα που απασχολούν την εκπαίδευση όπως είναι η επιμόρφωση και στήριξη των εκπαιδευτικών, που αποτελούν το βασικό πυλώνα ενός αξιόπιστου σχολείου και την κτιριολογική αναβάθμιση των σχολείων. Ο διάλογος που διεξάγουμε δεν είναι προσχηματικός και γι αυτό καλούμε τον εκπαιδευτικό κόσμο με μαζικότητα να συμμετέχει στην κατάθεση απόψεων. Για το λόγο αυτό στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων αναζητήσαμε και πετύχαμε συγκλίσεις. Στόχοι : Επανατοποθέτηση του ενδιαφέροντος για το σύνολο της εκπαίδευσης 2χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση Αλλαγή στη δομή και το περιεχόμενο του δημοτικού σχολείου με την καθιέρωση ενός ενιαίου τύπου σχολείου με ολοήμερο πρόγραμμα, με βασικό στόχο την απογυμνασιοποίηση του προγράμματος και την ενίσχυση της συναισθηματικής και παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου και παιδιού. Στην Ειδική Αγωγή που μέχρι τώρα τα προβλήματα αντιμετωπιζόταν με τη λήψη ευκαιριακών μέτρων, σχεδιάζουμε βήμα-βήμα τη μετάβαση σε ένα σύστημα που θα διέπεται από τις αρχές της ένταξης και της παροχής ίσων ευκαιριών στην μάθηση, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού.  Στη Μέση Εκπαίδευση θα δημιουργήσουμε συνθήκες διεύρυνσης του διδακτικού χρόνου με την κατάργηση των πολλών εξετάσεων και θα διευκολύνουμε την πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπαίδευση.  Στην Τεχνική Εκπαίδευση δεν θεωρούμε τα σχολεία (ΕΠΑΛ) μια δεύτερη κατηγορία σχολείων, αλλά θέλουμε να είναι θελκτικά για τα παιδιά μέσω του προγράμματος και των ευκαιριών για μάθηση και κατάρτιση που θα παρέχουν. Σχεδιάζουμε την αναμόρφωση των ειδικοτήτων και την καθιέρωση 4ου έτους για τη Μαθητεία και τη σύνδεση με την Παραγωγή. Το μεγάλο ερώτημα : Πώς θα γίνουν όλα αυτά και με τι οικονομικές δυνατότητες με ποσοστό δαπανών για την Παιδεία 2,8 % επί του συνολικού και αποδυναμωμένου ΑΕΠ; Για μια σειρά μέτρων και αλλαγές όπως της νοοτροπίας, του περιεχομένου σπουδών, του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών, κ.α. δεν χρειάζονται χρήματα Βαθμιαία πρέπει να οδηγηθούμε στη σύγκλιση του ευρωπαϊκού μέσου όρου δαπανών για την παιδεία που είναι το 5 % του ΑΕΠ. Αποτελεί κυβερνητική δέσμευση οι πρώτοι διορισμοί να γίνουν στην Παιδεία και την Υγεία.  Στόχος μας  να γίνουν 20.000 διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών σε βάθος 3ετίας με ιεράρχηση και προτεραιότητα την Ειδική Αγωγή, το Δημοτικό Σχολείο και τη Μέση Εκπαίδευση.  Ένα σημείο που αποτελεί πηγή πολιτικής αντιπαράθεσης λόγω των ιδεολογικών επιλογών της αντιπολίτευσης αλλά και των οικονομικών συμφερόντων των σχολαρχών είναι η Ιδιωτική Εκπαίδευση, την οποία δεν μπορούμε να την αφήσουμε χωρίς έλεγχο και εποπτεία γιατί αυτό αφορά όλη την κοινωνία. Η δύναμη κάθε εκπαιδευτικής αλλαγής βρίσκεται στα χέρια των εκπαιδευτικών τους οποίους τιμάμε για την προσφορά και το έργο τους.  
Τη συγκέντρωσε άνοιξε ο Συντονιστής της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Χαϊδαρίου, Γιάννης Τελεμές.
Στη συγκέντρωση παρευρέθηκαν: 
Αννέτα Καββαδία, Βουλευτίνα Β΄ Αθήνας Γεωργία Κωστοπαναγιώτου, Διοικήτρια Αττικού Ελένη Ζωγραφάκη, Πρόεδρος ΟΛΜΕ Θοδωρής Σπηλιόπουλος, Επικεφαλής ''ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ'' Μάκης Ζάχαρης, Αντιδήμαρχος Αιγάλεω Γιάννα Χριστόγλου, Αντιδήμαρχος Παιδείας Αιγάλεω Αρετάκη, Πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου Αιγάλεω Τάσος Σαράντου, Δημοτικός σύμβουλος Αιγάλεω Νεκτάριος Κορδής, αιρετός του ΚΥΣΔΕ Χαράλαμπος Λόντος, Περιφ. Διευθ. Εκπαίδευσης Αττικής Κα Σαπουτζή, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Γιώργος Κέντρος, Διευθ. Α΄θμιας Δ΄ Αθήνας Αδάμ Στάμος, Διευθ. Α΄ θμιας Γ΄ Αθήνας Ζήσης Καπράνας, Πρόεδρος Δασκάλων Περιστερίου Ιγνάτιος Καραμηνάς, Σχολικός Σύμβουλος Γιάννης Λεβεντόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος Ελένη Νιάρχου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων Κώστας Φωτεινάκης, Πρόεδρος Φίλων της Φύσης Σοφία Δημητρίου, Πρόεδρος ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ Λάμπρος Κουτσοθεοδωρής, Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Β΄ Αθήνας Γιώργος Αντωνόπουλος, Πρόεδρος Δασκάλων Χαϊδαρίου Σταμάτης Βενέτης, Υπεύθ. ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ για Χαϊδάρι- Αγ. Βαρβάρα Γιάννης Ορδόλης, μέλος Δ.Σ. Δασκάλων Χαϊδαρίου Θεόφιλος Μεντεσίδης, μέλος Δ.Σ. Δασκάλων Χαϊδαρίου Μανώλης Μουστάκης, Διευθ. 1ου Δημοτικού Χαϊδαρίου Χριστίνα Παπαδοπούλου, Διευθ. 2ου Δημοτικού Χαϊδαρίου Μαρία Βρεκούση, Διευθ. 5ου Γυμνασίου Χαϊδαρίου Πολυχρόνης Σπηλιόπουλος, Ειδική Εκπαίδευση Γιώργος Μπουγελέκας, Ιδιωτ. Εκπαίδευση Γιώργος Λαμπρόπουλος, Διευθ. 4ου Λυκείου Αιγάλεω Γιώργος Καρταλιάς, Γ.Γ. ΕΛΜΕ Περιστερίου Γιώργος Κούτσικος, Διευθ. 7ου Δημοτικού Αγ. Βαρβάρας Σπύρος Λάμπρου, Α.Ο. Χαϊδαρίου  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ 

Πιο Δημοφιλή