Αποκαταστάθηκε η βλάβη που προκλήθηκε στο κεντρικό πληροφοριακό σύστημα καταχωρήσεων

αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας του υπ. Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν και σχετικής επιστολής που απέστειλε στον αρμόδιο υπουργό ο Περιφερειάρχης Αττικής

Γ. Πατούλης Οι πολίτες μπορούν πλέον να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τις διευθύνσεις μεταφορών της Περιφέρειας, καθώς το σύστημα βρίσκεται σε λειτουργία Γ. Πατούλης: « Ευχαριστώ τον υπουργό Κ. Καραμανλή και το σύνολο της ηγεσίας του υπ. Μεταφορών για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας, να αποκατασταθεί άμεσα η λειτουργία του συστήματος, ώστε να παύσει η ταλαιπωρία των πολιτών»

Την ικανοποίησή του για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης που είχε προκληθεί στο κεντρικό πληροφοριακό σύστημα καταχωρήσεων αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας (G link) του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης. Οι πολίτες μπορούν πλέον να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τις διευθύνσεις μεταφορών της Περιφέρειας, για τις σχετικές υπηρεσίες, καθώς το σύστημα βρίσκεται σε λειτουργία. Ειδικότερα με αφορμή τη βλάβη που προκλήθηκε στο σύστημα, που είχε ως συνέπεια να μην είναι εφικτή η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις διευθύνσεις μεταφορών της Περιφέρειας, ο κ. Πατούλης με σχετική επιστολή που απέστειλε στον υπ. Μεταφορών και Υποδομών Κ. Καραμανλή και κοινοποίησε στο σύνολο της ηγεσίας του υπουργείου, ζητούσε την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, με στόχο να περιοριστεί η ταλαιπωρία των πολιτών.

Παράλληλα επισήμανε πως η Περιφέρεια είναι πρόθυμη να συνεργαστεί με το υπουργείο και να συμβάλλει «για την απόκτηση ενός σύγχρονου, αξιόπιστου ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος για τον τομέα των μεταφορών που να υπηρετεί και εξυπηρετεί έγκαιρα και αποτελεσματικά τις ανάγκες των πολιτών». Σε δηλώσεις του ο κ. Πατούλης επισημαίνει τα εξής: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλή ,τον Υφυπουργό κ. Κεφαλογιάννη και τον Γενικό Γραμματέα κ. Ν. Σταθόπουλο για την άμεση ανταπόκριση τους στο αίτημα μας, να αποκατασταθεί η βλάβη το ταχύτερο δυνατό. Όπως επισήμανα και στην επιστολή μου, η Περιφέρεια θα είναι σε συνεχή και άμεση επικοινωνία και συνεργασία με το υπουργείο, προκειμένου να αντιμετωπίζονται το ταχύτερο δυνατό τέτοιου είδους θέματα, που αφορούν την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται σε θέματα Μεταφορών.

Παράλληλα με δεδομένη την παρούσα κρίσιμη υγειονομική συγκυρία θέλω να ζητήσω από τους εργαζόμενους σε όλες τις υπηρεσίες να τηρούν με ιδιαίτερη επιμέλεια , όλα τα μέτρα προστασίας από τον COVID 19 και να απευθύνω έκκληση προς τους πολίτες, να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του οδηγού του πολίτη από την ηλεκτρονική σελίδα της Περιφέρειας Αττικής www.patt.gov.gr προκειμένου να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός στις δημόσιες υπηρεσίες».