Το καλοκαίρι τελειώνει και οι υποχρεώσεις της Ελληνικής οικογένειας αυξάνονται, μιας και ξεκινούν τα σχολεία. Για κάθε οικογένεια, η έναρξη της σχολικής χρονιάς σημαίνει αγορές για σχολικά είδη (καινούριες τσάντες,

κασετίνες, μαρκαδόρους, μολύβια, τετράδια), αλλά και είδη ένδυσης και υπόδησης, όπως καινούρια παπούτσια και ρούχα. Οι σχολικές υποχρεώσεις αυξάνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, δυσκολεύοντας την απόκτηση ενός σύγχρονου και ασφαλούς νέου αυτοκινήτου.

Γι’ αυτό το λόγο, η Citroën πρωτοπορεί για ακόμη μια χρονιά, καθώς είναι η μόνη εταιρία στην Ελλάδα που προσφέρει μοναδικά προγράμματα για την αγορά ενός νέου Citroën, με τη μοναδική προωθητική της ενέργεια Citroen Back to School.

Με το πρόγραμμα Back to School, η Citroën “μιλάει με πράξεις” και προσφέρει αποκλειστικά κατά την περίοδο επιστροφής των μαθητών στα θρανία, όλα της τα μοντέλα σε ειδικές προνομιακές τιμές, με 5 χρόνια εγγύηση και συνολικό όφελος πολλαπλάσιο του ετήσιου μέσου κόστους αγοράς σχολικών ειδών!

Εναλλακτικά, η Citroën σας δίνει τη δυνατότητα ευέλικτων και άκρως δελεαστικών προγραμμάτων αγοράς για την απόκτηση  νέου αυτοκινήτου, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο της αγοράς, των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων!

Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβριου 2019. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων CITROËN ή την ιστοσελίδα www.citroen.gr .

Η Άνεση στην πράξη…μόνο από τη Citroën!

Σχετικά με τη CITROËN

Η CITROËN πάντα συνδύαζε τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία για τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση και ευχαρίστηση. Αυτή η φιλοσοφία είναι εμφανής και σήμερα μέσα από τη γκάμα των μοντέλων της. Από το 1919, τα αυτοκίνητα CITROËN παρέχουν ελκυστική και άκρως αναβαθμισμένη σχεδίαση – εμφάνιση, καθώς και άνεση, συνδυάζοντας  χρήσιμη τεχνολογία. Τα οχήματα της Citroën αντιπροσωπεύουν την αλλαγή στο αυτοκινητοβιομηχανικό τοπίο, με περίτρανα παραδείγματα το νέο C3 Aircross Compact SUV και το Comfort Class SUV C5 Aircross. Η Citroën ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό για τη μοναδική εμπειρία του πελάτη, με υπηρεσίες όπως το Citroën Advisor και τις λύσεις μετακίνησης (Citroën Rent & Smile, Earn & Drive κλπ.), La Maison Citroën. Με 10.000 σημεία πώλησης σε περισσότερες από 80 χώρες, η Citroën πώλησε σχεδόν 1.05 εκατομμύρια οχήματα το 2018. Την προηγμένη τεχνολογία της μάρκας αντικατοπτρίζουν και οι μεγάλες επιτυχίες στους αγώνες, με 8 τίτλους κατασκευαστών στο WRC και τρεις συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών έως το 2016 στο WTCC (FIA).

 

Στέφανος Σιμωτάς