ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Μαθητές και καθηγητές σχολείων του Χαϊδαρίου πραγματοποίησαν κινητοποίηση στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου

και συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Μιχάλη Σελέκο, θέλοντας και με αυτό τον τρόπο να διατρανώσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια.

Οι μαθητές της πόλης ενώνουν τις φωνές τους με τις δεκάδες χιλιάδες φοιτητών και μαθητών που αυτή την περίοδο βρίσκονται σε ξεσηκωμό προκειμένου να μην περάσει το νομοσχέδιο, καθώς όπως τονίζουν φτιάχνει μια παιδεία με «ελάχιστη βάση εισαγωγής» για τους πολλούς και με «ελάχιστη βάση πληρωμής» για τους λίγους, κάνοντας την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση προνόμιο για όσους έχουν και όχι αγαθό και δικαίωμα για όλους, όπως θα έπρεπε να είναι. Ξεκαθαρίζουν επίσης πως υποβάθμιση των σχολείων και των Πανεπιστημίων δεν είναι οι αγώνες τους (όπως λέει η κυβέρνηση), αλλά το ξεχαρβάλωμα των πτυχίων και τα ολοένα αυξανόμενα εμπόδια για να μπορέσει ένα παιδί να σπουδάσει.

Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος μίλησε στους μαθητές, ξεκαθαρίζοντας την αμέριστη συμπαράσταση της Δημοτικής Αρχής. Όπως είπε, ο αγώνας τους είναι δίκαιος, απέναντι σε ένα νομοσχέδιο που σκοπό έχει να δημιουργήσει κατηγορίες στην Παιδεία, που σημαίνει πως η πλειοψηφία όσων θέλουν να σπουδάσουν θα πηγαίνουν τα Δημόσια Πανεπιστήμια τα οποία απαξιώνονται, για να νομιμοποιηθούν στην συνείδηση του κόσμου τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια ως «καλά» και στα οποία θα πηγαίνουν όσοι έχουν να πληρώσουν.

Κάλεσε τους μαθητές να συνεχίσουν να αγωνίζονται, στο πλευρό φοιτητών, καθηγητών, γονιών που κινητοποιούνται όλο αυτό το διάστημα σε όλη την Ελλάδα, και να μην κάνουν πίσω μπροστά την καταστολή που επιστρατεύει η κυβέρνηση, έχοντας στο πλευρό της ορισμένες φορές και πρόθυμους Δημάρχους.

Ξεκαθάρισε πως ο Δήμος Χαϊδαρίου θα είναι στο πλευρό τους και όχι μόνο δεν θα συμβάλλει στο όργιο καταστολής, αλλά όπου μπορεί θα παρέμβει για να το αποτρέψει και να ενισχύει τη δίκαιη συλλογική διεκδίκηση, ακόμα κι αν χρειαστεί μέλη της Δημοτικής Αρχής να μπουν μπροστά στις πύλες των σχολείων.