Το μετρό του αεροδρομίου από πρώτης Νοεμβρίου, φτάνει από το αεροδρόμιο στο σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας κι από κει πάλι πίσω.
Οι επιβάτες του αεροδρομίου ή όσοι κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο, θα κατεβαίνουν στο σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας και θα αλλάζουν συρμό.
Μα για το αεροδρόμιο είχαν βάλει ειδικούς συρμούς, με θέσεις για αποσκευές, με ειδικές θέσεις για αναπηρικά καρότσια και φυσικά με κλιματισμό. Μάλιστα ήταν τα μοναδικά τρένα που είχαν κλιματισμό που λειτουργούσε, ειδικά το καλοκαίρι.
Τώρα θα κατεβαίνουν οι ταξιδιώτες με τις βαλίτσες στα χέρια και θα στριμώχνονται στα βαγόνια που πηγαίνουν προς Σύνταγμα και θα σέρνουν μαζί και τις αποσκευές τους μέσα στον κόσμο. Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι τουρίστες κατεβαίνουν Σύνταγμα. Όσοι πάλι θέλουν να πάνε προς αεροδρόμιο, θα στριμώχνονται στα συμβατικά βαγόνια, κρατώντας τις βαλίτσες στα χέρια, θα κατεβαίνουν Δουκίσης Πλακεντίας και θα περιμένουν το τρένο του αεροδρομίου για να πάνε στον προορισμό τους.
Γυρίσαμε πάλι στην εποχή του ηλεκτρικού και όχι του μετρό. Εμείς δηλαδή, αντί να κάνουμε βήματα μπροστά, κάνουμε άλματα προς τα πίσω.
Ποιος είναι ο ιθύνων νους αυτής της κατάντιας και σε τι εξυπηρετούσε μια τέτοια απόφαση, εκτός από το να γίνει οικονομία στον οργανισμό; Το εισιτήριο όμως του αεροδρομίου παραμένει στα ύψη. Δεν μειώθηκε αναλογικά με τη μείωση των παροχών προς το κοινό.