Μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των containerships, όπως η Evergreen, η Hapag-Lloyd, η Yang Ming και η COSCO, έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους

προς τα ασιατικά ναυπηγεία αναζητώντας προσφορές για τη ναυπήγηση mega ships.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal, οι νέες προσθήκες πλοίων στον παγκόσμιο στόλο των containerships αναμένεται να διευρύνουν την ανισορροπία μεταξύ ζήτησης και προσφοράς στην εν λόγω αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική Hapag-Lloyd σχεδιάζει να συνεργαστεί με ιαπωνικά, νοτιοκορεατικά ή κινεζικά ναυπηγεία για την ναυπήγηση έως και 6 containerships μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, ενώ η γαλλική Evergreen στοχεύει να εντάξει στον στόλο της εννέα νέα πλοία.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal ένας σημαντικός λόγος που στρέφει τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην δια θαλάσσης διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων προς ναυπήγηση νέων φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων είναι το πλαίσιο που διαμορφώνουν οι νέοι διεθνείς περιβαλλοντικοί κανονισμοί.