Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου "Σύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων GPS Πυροσβεστικού Σώματος,

Πολιτικής Προστασίας, Περιφερειών και Δήμων" η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει προσκληθεί από το Πυροσβεστικό Σώμα να εγκαταστήσει πληροφοριακό σύστημα (Η/Υ, οθόνες, φορητές συσκευές, GPS κλπ) για την σύνδεση, κοινή διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων, συντονισμό οχημάτων, προσωπικού και εθελοντών.

Ο πυρόπληκτος Δήμος Γορτυνίας γιατί μέχρι σήμερα - χωρίς δαπάνη - δεν έχει παραλάβει και εγκαταστήσει το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κρίσεων "engage".

Γιατί δεν αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα που θα του παρέχουν καλύτερη διαχείριση των έκτακτων αναγκών (πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί, παροχή βοήθειας).

Οφείλουμε να οργανώσουμε τον Δήμο στην πρόληψη και αντιμετώπιση κινδύνων, στην γρήγορη ενημέρωση και κινητοποίηση ευρύτερου μηχανισμού, στην αναβάθμιση των υποδομών του.Δεν δικαιολογείται καμία καθυστέρηση.