Του Γιάννη Κριτσαντώνη :

Αφού προκάλεσαν για άλλη μία φορά αναστάτωση και βέβαια ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό με το «κόψιμο» των δρομολογίων Αγία Μαρίνα – αεροδρόμιο,

τώρα ο γεν. γραμματέας του υπ. Μεταφορών-υποδομών, Θάνος Βούρδας, (μετά και τη γενική κατακραυγή) τους βάζει πάγο να το επαναφέρουν «άμεσα όπως ήταν πριν….». Η δικαιολογία τους ήταν ο…. «εξορθολογισμός» των δρομολογίων των συρμών! Φιάσκο για την διοίκηση της ΣΤΑΣΥ και όχι μόνον. Φιάσκο για την ταλαιπωρία του Έλληνα πολίτη καταλογίζεται βέβαια και στον ΟΑΣΑ, αφού οι αδικαιολόγητες ουρές εργαζομένων και συνταξιούχων στα εκδοτήρια του μετρό συνεχίζονται αμείωτες . Κι αυτοί επιμένουν ότι το σύστημα «συλλογής κομίστρου» που εισήγαγαν στις συγκοινωνίες (κατ εντολήν βέβαια του… ευφυούς Σπίρτζη), πέτυχε. Οι άνθρωποι αυτοί δεν γνωρίζουν πού βρίσκονται και πού πατάνε. Κι αυτό, επειδή είναι άσχετοι με το συγκοινωνιακό έργο. Ποιοι είναι αυτοί; Τρεις πρώην δημοτικοί σύμβουλοι (οι δύο αρχιτέκτονες), ένας χημικός μηχανικός, ένας οικονομολόγος τραπεζικών μελετών και ένας… υπάλληλος της ΔΕΗ! Τους διόρισε φυσικά ο Σπίρτζης, που κι αυτός δεν είναι τίποτε άλλο παρά… ηλεκτρολόγος μηχανικός του ΕΜΠ . Για να δούμε όμως αναλυτικά ποιοι είναι αυτοί που ταλαιπωρούν καθημερινά τον Έλληνα πολίτη, ζητώντας του να υποβάλει τα προσωπικά του δεδομένα προκειμένου να χρησιμοποιήσει το μετρό ή τα λεωφορεία. Του ζητούν δηλαδή το…. ΑΜΚΑ, τη φάτσα του, την ημερομηνία γέννησης, τη διεύθυνσή του, τον αριθμό ταυτότητάς του και το mail του!. Πουθενά βέβαια σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν συμβαίνει αυτό, αλλά και αν συνέβαινε θα είχαν ξεσηκωθεί όχι μόνον οι πολίτες αλλά και οι… πέτρες, ακυρώνοντας τέτοιας έκτασης «ταγματασφαλίτικο» φακέλωμα και παλινωδίες αλλαγής δρομολογίων συρμών…

* Ταστάνης Αναστάσιος (Αρχιτέκτων Μηχανικός) Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου Ο.Α.Σ.Α. ΄Ηταν επικεφαλής της Αριστερής Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας Γλυφάδας στο Δημοτικό Συμβούλιο της γειτονικής πόλης και έμμισθο μέλος της «Ελληνικό ΑΕ» Δεν κατόρθωσε να εκλεγεί, παραιτήθηκε από την «Ελληνικό ΑΕ» και βρέθηκε πρόεδρος στον ΟΑΣΑ. Οι «κακές γλώσσες» λένε ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ μέσα μαζικής μεταφοράς.

* Σκουμπούρης Ιωάννης (Χημικός Μηχανικός) - Διευθύνων Σύμβουλος - Εκτελεστικό μέλος Δ.Σ πρώην γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. Διορίστηκε στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΑΣΑ, του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, επίσης από τον Σπίρτζη, μετά και την επικύρωση της απόφασής του από την αρμόδια επιτροπής της Βουλής. Μέλος της παράταξης του Παναγιώτη Καπετανέα, στη Βούλα,ενώ στις πρόσφατες εκλογές συμμετείχε στον συνδυασμό του Σπύρου Πανά, Ανεξάρτητη Κίνηση, χωρίς να εκλεγεί.

* Θωμόπουλος Γεώργιος (Οικονομολόγος - Διευθύνων Σύμβουλος ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε.) - Ειδίκευση σε Διεθνή Χρηματοδοτική Πτυχιούχος Μελετητής Ά Τάξης Οικονομοτεχνικών Μελετών. Πρόεδρος Δ.Σ. (της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ) Σταύρος Στεφόπουλος, Αρχιτέκτων Διπλωματούχος Αρχιτεκτονικής σχολής Ε.Μ.Π. Μεταπτυχιακή εργασία με θέμα «Αρχιτεκτονική αποτύπωση και Αναπαλαίωση Βιομηχανικών κτιρίων μεγάλης κλίμακας». Υπήρξε σύμβουλος Μηχανικός στην περιφερειακή Δ/νση Κεντρικής Ελλάδος της Εμπορικής Τράπεζας, υπεύθυνος τμήματος Μελετών και υπεύθυνος εργοταξίου και αρχιτεκτονικής μελέτης – τεκμηρίωσης υπό την Δ/ση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στους σταθμούς ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ. Δηλαδή διορίστηκε πρόεδρος της ΣΤΑ.ΣΥ., ενώ εμφανιζόταν ως εξωτερικός συνεργάτης της Αττικό Μετρό, μέσω του ομώνυμου αρχιτεκτονικού γραφείου που διατηρεί.

*Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ Σπυρίδων Λορεντζάτος, υπάλληλος ΔΕΗ, όπως αναφέρεται (σκέτα) στο οργανόγραμμα της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας. Ο Λορεντζάτος, προφανώς άσχετος με το αντικείμενο του οργανισμού που διοικεί, είχε μια …. «καλή πολιτική διαδρομή» για να διοριστεί κι αυτός από τον Σπίρτζη. Υποψήφιος στα ψηφοδέλτια του ΛΑ.ΟΣ, με τον Άδωνι Γεωργιάδη, έπειτα μέλος της ΔΑΚΕ ηλεκτρολόγων της ΔΕΗ, που υποστήριξε επώνυμα την υποψηφιότητα Μπακογιάννη για την προεδρία της ΝΔ, και στο τέλος υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τους ΑΝΕΛ χωρίς ποτέ να εκλεγεί.

Μετά…. Τον «τσίμπησε» ο γαλαντόμος Σπίρτζης (προφανώς με την μεσολάβηση Καμένου) και τον έκανε στην αρχή απλό μέλος της ΣΤΑ.ΣΥ κι έπειτα αντιπρόεδρο!

Όσο για τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ε αυτός είναι γνωστός από τα… μαθητικά του χρόνια στο ΠΑΣΟΚ. Μετά εκλέχτηκε αντιπρόεδρος στο ΤΕΕ, έπειτα στήριξε με φανατισμό τον ΓΑΠ, αλλά στο τέλος είδε ότι έρχονται μνημόνια και συνεργασίες ΠΑΣΟΚ με την ΝΔ και βλέποντας καταποντισμό του κόμματός του, άλλαξε ρότα και…. «προσλήφθηκε» ως υπουργός υποδομών από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ! Συγκοινωνιολόγο δεν βλέπω κανέναν ή τέλος πάντων κάποιον που να έχει συνάφεια με το αντικείμενο της μεταφοράς επιβατών ή να έχει ασχοληθεί επί σειρά ετών με το βασανιστικό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα. Και μην πει κανείς ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι επιστήμονες. Υπάρχουν. Απλώς δεν θα «μπλέχτηκαν σε κανένα κομματικό ψηφοδέλτιο» και…. ατύχησαν!